subota, 28. rujna 2019.

Sedam najgorih načina za promovisati nešto na Facebooku


Svi znamo da su društvene mreže danas najbolji prostor za oglašavanje, pa bilo da je u pitanju novi album tvog benda ili svirka koju organizuješ. Takođe društvene mreže, prvenstveno Fejs, platforma su za smoriti nekoga objavama ili ga jednostavno otjerati. Checkirajte u nastavku sedam najgorih načina za oglašavati se na Fejsbuku, poredanih od goreg ka najgorem.


1. Napravi event i targetuj SVE:

Ako si napravio event i želiš pozvati ljude na post punk, hc, oi, reggae svirku, i potrošiti koji eurić, nećeš sigurno targetovati ljude sa "BiH" i "Sarajevo"... osim ako si totalni amater. Odrediš "Sarajevo" i odoše oglasi likovima po Argelinijima, a post punk, hc raja osta neinformisana. Okej, nećeš ni filtrirati ljude sa "people who like necro, grim, trve, ns, pagan, folk, raw, post black metal", ali de malo obzira. 

2. Siluj ljudima news feed sa objavama šest puta, svaki dan:

Zamisli nema te na Fejsu cijeli jedan dan, uđeš kad ono:

11:00 "Poslušajte naš novi album"
13:00 "Poslušajte naš novi album"
15:00 "Poslušajte naš novi album"
17:00 "Poslušajte naš novi album"
19:00 "Poslušajte naš novi album"
21:00 "Poslušajte naš novi album"

Boli me kurac i za tebe i za tvoj novi album, raspali se juče dabogda!

Ne ide majku mu. Buraz, ako ti prvi put ne uspije, uradi drugi, ako drugi put ne uspije, ko ti nije kliknuo do tad, neće ni tad, 100 na sat!  Ako vidim da mi siluješ news feed svaki dan sa deset istih objava, ide otvaranje linka i dislike na YouTube (ili gdje već), pa plači materi.

3. Pošalji svima invite za event i to je to:

Čini se najlogičniji, a ubjedljivo najneefikasniji način za oglašavanje. 'Nači napraviš event, i naravno, ako imaš opciju da pozoveš ljude - to ćeš i uraditi, kad ono govno. Ljudi NE gledaju notifikacije skoro pa nikad (samo da vide je l' im simpatija šta objavila, a da nije iskočilo na news feedu). Isto kao što ćeš iskulirati obavijest da te neko tagovao na objavu, tako ćeš iskulirati i da te neko pozvao na event. Još naročito ako dobiješ više poziva odjednom, ima da se osjećaš ko inbox dobre koke.

4. Dodaj random ljude u grupu koja ih ne zanima:

Eh, i ovo je pravo česta pojava: Listaš news feed i odjednom notifikacija kako te neko dodao u neku grupu koja ima veze s tobom kao ja sa veganskim hamburgerom. Konta frajko, lakše je ljude dodati u grupu nego ih natjerati da ti lajkaju page, pa udri, dodaji sve redom. Inače smo svi ludi da budemo članovi grupa s kojih će nas bombardovati objavama, u koje ćemo samo blijedo gledati. I šta drugo da čovjek uradi osim da iskulira (bar dok ne izmisle opciju "mrš u pizdu materinu").

5. Taguj sve na jednu objavu and see what happens: 

E' ovo je najbolji način da se potrudiš ispromovirati event tako što ćeš tagovati ljude 20 minuta... i naravno niko neće pogledati, jer ljudi što urade je a) iskuliraju, b) isključe obavijesti na tu objavu pa opet iskuliraju. Ima li išta ljepše od vidjeti "(taj i taj) has tagged you and 56 other people" - ono pravo sam ti bitan da si me označio sa 50 idiota, koji to isto misle za mene.

6. Zakači redom ljudima na zidove:

Ovo je učestala pojava kod ljudi koji promovišu neki event. Zareda burazer po raji i svima na zidove kači svoj link. Ustaneš ti ujutru, umiješ se, uđeš na Fejs, kad ono stoji ti na zidu "Post HC, Punk, Oi, Reggae svirka (tu i tu)", ono "evo sad ću buraz, samo još da krenem slušati to i extra. Što je najgore, dosta ljudi konta ako okači svima po zidovima da je to to, eto ga pun klub, znaaš jarane da jeste, bolje ugasi svjetla da ne vidi bend da su samo konobari u raji.

7. Zajednički chat:

Ovo je možda najzastupljeniji način da se nešto (ne)dogovori. Pet ljudi se tu nešto dopisuje i valja gluposti, a ti bi kao trebao to sve iščitati i skontati kad i gdje se nalazite. Da ne govorim kako ljudi po defaultu takve chatove stave na mute, ili jednostavno pobjegnu glavom bez obzira.  Najjača je stvar što eventi imaju opciju da pošalješ pozivi ljudima na private message, pa umjesto da svako dobije ponaosob - napraviš jedan ogroman zajednički chat. Popularno kod ljudi koji su Fejs instalirali juče.


Nema komentara:

Objavi komentar