nedjelja, 13. ožujka 2016.

O bitnim i nebitnim ljudima

Ja ću fino zažmiriti i vas neemaa, je l' tako - tako jee

Svi znamo bar jednog ovakvog:

21. September 2014 10:50
Hej ba, znaš ono što si mi rekao srediti, trebat će mi za par dana pa lagano
✔ Seen
23. September 2014 16:23
Ma reko ono što si mi spominjao da mi možeš završiti, pa bi mi trebalo za koji dan. Hvala ti!
✔ Seen
26. Septembar 2014 18:55
Hej care, hoćeš mi moći ono završiti, fakat mi treba, javi mi kad vidiš ovo
✔ Seen
29. Septembar 2014 20:12
Hej ba, treba mi ono hitno za 3 dana, haj molim te, vidi da mi završiš
✔ Seen
1. Oktobar 2014 12:15
Jarane, je l' mi možeš završiti ili ne možeš, javi mi, frka mi je!
✔ Seen
2. Oktobar 2014 15:34
Haveru, treba mi ono sutra, HITNO, život je u pitanju, molim te javi mi se! Evo ti broj 061......
✔ Seen
4. Oktobar 2014 15:34
Znači tako. Znam gdje živiš, jebem li ti mrtve!
✔ Seen

To je osoba koja će vas hladno iskulirati, kao da joj se niste ni obratili. Možda će kliknuti na dva plava oblačića čisto da joj ne svijetli bijeli broj u crvenom okviru. Vaša poruka će joj ostati svijetlo plava, a vi možete uživati u pogledu na zakrivljenu liniju koja pokazuje na njenu sliku profila.

Š'a ho'š ti ba?


Sjećam se jednog druga, koji nikome nije znao reći "ne". Iako je, u većini slučajeva, sigurno znao da ne može ispuniti sva obećanja, nikoga nije odbio, a ljudi su se pouzdavali u njega. Nakon nekoliko "ma mogu ba, sve ok" dana, prestao bi da odgovara na poruke, a "the dialed subscriber is not available" bi vas progonilo u snovima.

Poslije su ga tražili "s rajom", prijetili, prozivali po facebooku... I onda su skontali fintu: zvali su jednog, jedinog, čovjeka kojeg je ovaj poštovao (i bojao ga se) i javljao mu se na telefon. Poslije su saznavali kako nije bilo teorije da dobiju ono u šta su se pouzdali - ljudi su gubili novac, a nekima su propadali i poslovi.

Dugo sam vremena kontao šta je to u čovjeku da vas tako okrutno ignoriše, kao da ne postojite... i onda mi je sinulo: pa niste mu bitni.

I can't hear you over the sound of how boli me kurac


Svako ljudsko biće slaže ostale pripadnike vrste u dvije ladice: bitni i nebitni ljudi. Bitni se dijele na prijatelje i neprijatelje, ali o tome drugom prilikom.

Evo jedna situacija koja mi se desila prije nekih pet godina. Sjedim u jednoj ljetnoj bašti i vidim kako u bašti do te sjedi jedan moj poznanik. Po automatizmu uzimam svoj telefon da mu kažem "okreni se levatu", a on gleda mobitel i hladno me stavlja na silent. Gledam i ne vjerujem, "bog te", kontam, "postao sam jedan od 'ne javljaj se' likova".

Žali mi se jedan jaran neki dan, kaže više ga ne ganjaju mlađe koke, reko' "buraz, one su sa čupa s gitarom prešle na ćele s motorom, a ti si ostao ti" :D U čemu je stvar - nije im više zanimljiv.

Nisi ni fudbaler, ni gazda kafića, pa ni zvijezda Granda, pa bar to, majku mu


Mislim da skoro svaki muškarac može ispričati priču o curi koja mu je ignorisala pozive i što se više trudio to je izazivao jači kontra efekat. To da "ne jebe lijep već uporan" - priča je za malu djecu.

Igrom slučaja, nekad davno, jedan moj drug je smarao jednu moju drugaricu. Ja sam to saznao tek godinama poslije, ali nije to tema emisije. Elem, klela mi se u Allaha da joj je ekran televizora znao po cijeli dan biti prekriven prugama, koliko je mobitel zračio. Na kraju mu je natovarila starog na kosti, da je prestane smarati. Ne znam da je s njim ikad poslije htjela riječi progovoriti.

Nedavno mi haver govori "dosadan si k'o ružna treba"... i fakat, kad razmisliš, kad ti se javi muškarac/žena koji/koja nije tvoj tip (fizički i duhovno), počneš osjećati kako te smara i što više ta osoba postaje pasivno agresivnija, sa svojim navaljivanjem, to pravi deblji zid između vas. Da vam je interesantna bilo bi drugačije.



Poenta svega ovoga je da to što vas neko coolira ne treba shvatati toliko tragično.  Ta osoba nema želje ili muda da vam otvoreno kaže da je ne zanimate, već na taj način konta da će vam suptilno staviti do znanja da ste joj nebitni.

Zato ako ne dobijete odgovor prvi put odmaknite se odmah i ne smarajte ljude.

Ne znam tačno šta hoću, ali znam da ti nisi dio toga

Nema komentara:

Objavi komentar