nedjelja, 13. ožujka 2016.

Facebook ukratko

  • Vidite meee, ja treniram, ova slika mi je friško s treninga, pazi bicepsa, nije zato što sam ko mali bio debelo dijete u mahali i nisam imao cure do 20 i neke, vidite mee, nisam se pucao kreatinom bezveze
  • Vidite meee, ja imam posao, a vi nematee! Ja sam najbolji, sve sam ispite položio desetkom, imam platu 6000 KM, i vozim mečku, nije što moram i dan danas zadiviti roditelje i familiju, jer za njih nikad nisam bio dovoljno dobar 
  • Vidite meee, ja sam najljepšaa, ovo je moja slika od prije pola sata, a ovo je moja slika od prije 15 min, ovo je slika od prije 10 minuta, nije zato što sam bila debela kad sam bila mlađa i drugarice su mi sve momke otele, sad je vrijeme za revenge!
  • Vidite meee, ja sam ateistaa, mrzim boga i vjeru, pročitajte što sam Dawkinsa citirao, nije zato što slušam black metal i volim privlačiti pažnju na sebe, jebo vas boog
  • Vidite meee, ja sam vegan, jedem samo zeleno, vi što jedete meso ste glupi, ljudi su po prirodi biljojedi, nije zato što sam u duši jebeni hipster, da nisam vegan našao bih drugi način da budem čudan, vidite mee, upravo sam pojeo kelerabu
  • Vidite meee, ja hejtam svee, jebo vas vaš noćni život, muzika koju slušate, način na koji se oblačite, nije zato što sam u duši pravo sjeban i moram svoje failove prenijeti na nekoga, jebite see
  • Vidite meee, ja sam glavnaa, evo sad sam okačila "da drugarice, ljepša sam od tebe", a prije toga "dečko, nisi moj nivo", nije zato što sam sve posvetila fizičkom izgledu pa ne znam razmišljati dalje od kite, a malo poslije ću okačiti "ja volim kriminalca"
  • Vidite meee, ja sam veliki vjernik, ovaj citat iz Kur'ana sam sad okačio bog je meni boog, nije zato što su me tako odgajali od malena i nikad nisam ni pomislio da može drugačije
  • Vidite meee, ja ću vam pomoći da prebrodite krizu u životu, evo sad sam okačila citat Meše Selimovića, a malo prije toga od Dine Merlina, evo sad ću malo Balaševića, nije zato što sam pravo povodljiva i nesigurna u sebe, te na ovaj način uvjeravam samu sebe u to što pišem
  • Vidite meee, ja sam veliki pacifista i zaštitnik ljudskih prava, evo sad sam okačio sliku Dalaj Lame i sliku dva lika kako se žvaču, nije zato što su mi nevladine organizacije mozak isprale, pa moram skakati da se bijem kad god neko ispriča vic o gejevima, ciganima, ženama, crncima... ljubav, suživot, tolerancija... zašto bombardovati ISIS kad možemo razgovarati s njima, ili im možda otplesati nešto da shvate našu poruku! Volite se ljudii.

Nema komentara:

Objavi komentar