nedjelja, 13. ožujka 2016.

Oj, književnici

Pa ima li iko s te književnosti dobar u glavu, osim vas par koji toliko niste zagrizli u to? Sve neki introvertni, blago depresivni likovi tipa "volim da sjedim u mraku jer mračna je duša moja" :P


  • environmentalisti: "danas nosim zeleno, da pokažem koliko su značajne zelene površine"

  • zaštitnici ljudskih prava: "čovjek se zaljubi u osobu, a ne u spol"

  • alkoholičari: "jer in vino veritas"

  • tragači skrivenih značenja: "jebem ti mater!" - "je li misliš na majku kao roditelja ili kao simbol života, jer majka je osnova svega..."

  • poznavaoci filmova: "danas sam pregledao njemačko, holandsko, rumunsko, poljsko, azerbejdžansko, sjevernokorejski film o teškom životu radnice piljare u Utrechtu"

  • neshvaćeni: "pišem pjesmu na ruskom jeziku, jer bosanski nije dovoljno dubok da izrazim svoja osjećanja prema gladnoj djeci Ruande"

  • kritičari umjetnosti: "to nisu samo dvije plave linije na crnoj podlozi, to slikarova duša želi da izrazi kako su nebo i more povezani istim svemirom"

  • poznavaoci muzike: "Satan Panonski: Ljuljamo ljubljeni ljubicasti ljulj"

  • pacifisti: "oj, vi šaneri s Bistrika, slobodno me udarajte, jer ako vam vratim to će proizvesti još više nasilja"

  • modni trendsetteri: "danas sam kupio nove svijetlocrvene tole, zelene cipele, arafatku kakvu nije imao ni Yasser i rukavice kojima sam izrezao, jer mojim prstima treba sloboda da pišu"

  • vrsni fotografi: "ako ovu sliku malo izblijedim, malo zamutim, malo spucam kontrasta, malo razlijem boje, malo stavim fazona ko da nije dobro razvijen film i voila"

  • antisportisti: "treba razvijati svoj um, a ne tijelo, vježba je za one manje inteligentne, ja imam 150 kg, visok sam 170 cm i tražim djevkojku koja će me voljeti zbog moje osobnosti, a ne tijela"

  • poznavaoci političkih dešavanja: "zašto bombardovati ISIS, ko ste vi da dajete sebi za pravo da oduzimate tuđe duše, i oni imaju pravo da bivstvuju i imaju život kakav žele, trebate im iz aviona bacati knjige, da se edukuju"

  • veliki gurmani: "danas sam pojeo tofu i soju u umaku od dizle, spozle i duzle, a pri tome sam dodao malo začina od gumifufne, te zalio sa preljevom od ćimblizle, bilo je veličanstveno"

  • i kritičari svega što se ne bi trebalo kritikovati: "Rambo je jedan tragičan lik, koji samo želi biti prihvaćen u društvu, tako iz SAD-a odlazi u Vijetnam i Afganistan, gdje ga takođe odbacuju, štaviše, napadaju ga helikopterima, tenkovima i pješadijom"

Nema komentara:

Objavi komentar