nedjelja, 13. ožujka 2016.

To treba tući: Sarajevska intelektualna lita

Imam jednu malu želju, onako sitnu ko petak, a to je da našaketam bar pola friend liste jedne drugarice, koja znam da ovo čita (L**o, imaš mahanje :D).

Znači bože, toliko seronja nisam vidio na jednom mjestu, doduše virtuelnom, ali opet je mjesto. Ne može cura status postaviti, a da se ne nakači bar 15 tastatura filozofa, koji bi raspravljali samo radi raspravljanja.

Svi su najnačitaniji, svi imaju Britannicu u jednoj, a Wikipediju u drugoj polovini mozga, svi najpametniji i samo su oni u pravu.

Govorim o "sarajevskoj intelektualnoj eliti": Isfrustriranim novinarima, neshvaćenim umjetnicima, nadrkanim feministkinjama, žrtvama bullynga (koji su i sami to postali, samo na svom nivou) i ljudima koji jednostavno vole da seru.

U čemu je fol?

 
Daćete mi jednu hipstersku kafu, ako može polumala, sa kozjim mlijekom, u staklenu šoljicu, sa jednom kesicom crnog i pola kesice bijelog šećera i sa 1/4 velike kašike šlaga od soje odozgo.


Fol je u tome što je "sarajevska intelektualna lita" složna ko prvi sastav Želje protiv Litexa. Koliko god bili "produhovljeni" srozavaju se na nivo jednog "oca mi, djece mi" bildera, koji će sve uraditi da održi svoju dominaciju na određenoj teritoriji.

Svi smo čuli za izraz "objektivna sarajevska publika", pokušat ću ga definisati:

"Objektivna sarajevska publika je skup ljudi između 20 i 40 godina, koji neće dozvoliti bilo kakvo isticanje individua koje nisu u njihovom društvu, ili  koje'ne igraju za raju'. Ujedinjeni u laganoj do teškoj depresiji, što od svjesnosti o svijetu u kojem žive, što od seksualne isfrustriranosti, ne ostaje im ništa drugo osim da pljuju i omalovažavaju sve što ne misle kao oni, ili su, ne daj bože, u nečemu bolji od njih." Eh, intelektualna lita je isto to, samo u svom guildu.

Nemoj sluuuučajno da ne mislite ko mi! Izargumentovat ćemo vas nasmrt!

Sjećam se, imali smo, do ne tako davno, udruženje ljubitelja naučne fantastike. Ukratko kako je to izgledalo: Zamisli gomilu djece koja su se cijeli život igrala sama, pravila svoje igre, imala svoje svjetove... i odjednom ti ih staviš da se druže. S sad zamisli odrasle ljude, gdje svako piše svoj scenario. Eh, otprilike tako izgleda svijet intelektualne lite.

Uz intelektualnu litu nerazdvojno ide i liberal fašizam - mišljenje da su svi koji ne podržavaju prava žena, ateista, životinja, prava LGBT populacije i slično, primitivni, glupi, zadrti... Svako ima pravo na mišljenje, koliko god ono bilo glupo! Ko š'o bi rekao Voltaire "Ne slažem se s tvojim mišljenjem, ali ću braniti tvoje pravo na njega". I ja bih volio da svi navijaju za Želju, ali jebi ga, to tako ne ide.

Sa masom je lako, masa skonta ko je najpametniji (ili najbolji govornik) i izabere ga za vođu. Ali jok, kod intelektualne lite svako je sebi najpametniji i svaki pokušaj organizovanja vodstva propada jer "kako on može biti vođa, kad sam ja pročitao više knjiga od njega".

Kako su oni samo smiješni! Daj mi još jednu poluveliku kafu sa šest kapi kengurovog mlijeka, sa umočenim pilećim batakom i destiliranom vodom

Nedavno je jedina ateistička grupa u BiH (Facebook naravno) doživjela raskol. Trust freethinking mozgova se razišao, doduše zbog cenzure na oficijelnoj stranici, ali opet činjenica ostaje da su se sa tolikom intelektualnom snagom mogla učiniti čuda. Ovako su i ubermench ateisti kleknuli pred bošnjaklukom i raspali se na dvije grupe.

South Park je napravio odličnu zajebanciju s takvim ljudima, gdje guraju hranu u guzicu i seru na usta, eh naša intelektualna lita zna samo to! Gdje su svi ti ljudi u politici, u vodstvu države, gdje trebaju biti? "Nećemo u politiku, mi smo anarhisti, mi vjerujemo u društvo bez upravnog aparata", govore neki - okej buraz, napravite sebi državu u jednom haustoru i okupite ljude koji mogu tako funkcionisati, jer BiH neeeema teorije!

Sarajevskim, a boga mi i ostalim, intelektualcima je životni cilj uvaliti se u neki NGO i klepati pare od Zapada, a ostatak raje ko jebe. Jednom je jedan takav mene isprozivao po društvenim mrežama, kad sam ga uživo pitao što mu je to trebalo - usrao se ko grlica. Ono buraz, ne glumi mangupa za tastaturom, pa biti pička live. Ljudi su ginuli za ideje, zašto ti ne bi popio batine zbog svojih?

 
"Čuj ovo, čuj ovo... ulazi Rimljanin u kafanu, digne dva prsta i kaže 'Daćete mi pet piva'" - "Baaahahaha, jesi lud Bukovskog mi"


Da sumiram: Šupak ostaje šupak bez obzira na to koliko je inteligentan i načitan. Neko će razbiti malog iz druge mahale, jer je, je l', iz druge mahale, a neko će popljuvati zbirku pjesama nekog mladog autora, jer eto, njemu nešto lik ne leži, a nije ni iz njegove "pametne" raje.

Nema komentara:

Objavi komentar