nedjelja, 13. ožujka 2016.

Teretana: Od simpatičnog bucka do kompletnog morona za šest mjeseci

Sjećam se bio je dan žalosti, a meni je po rasporedu bio trening. Kako muziku nisi mogao čuti ni ispred muzičke škole, tako su i kod nas u teretani membrane na zvučnicima mirovale.

Sjo razlike kad sve čuješ :D

"Naj smo ljepši mi"

Dobrih sat vremena sam morao slušati glavnog "kume, brate, djece mi" baju i njegovih 5-6 jedva punoljetnih miniona, kako aminuju sve što kaže.

"Sestre mi, kume, ja kad bi im tamo došao razbježali bi se ko kerovi" - "Jeste, oca mi, Faćo (pravi nadimak poznat meni) je najjači, ti kad bi im došao pobjegli bi ko pičke"...

I tako sat vremena, "kume, djece mi... motor; kume, djece mi... treba (koja 20% da postoji); kume, djece mi... mobitel; kume, djece mi... kako sam prebio lika (koji 15% da postoji).

Mala, zar ne želiš vidjeti koliko mogu sklekova napraviti?

Hodam po teretanama dobrih 10 godina i kakvih sam se sve provala naslušao ne može se izbrojati. Od "jarane, nije isto teg od gume i teg od metala, ništa dok čelik od čelik ne udari, kume...", do "dali Tysonu jaje u ruku da ga pukne, nije mogao, pička sestre mi, ja bi' ga razbio za sekundu..." "kaže mi lik da srce stane na kad kihneš, neću više nikad kihnuti staare mi...".

Jednom sam zamalo dobio batine od lika, koji je tvrdio da za svaki sport treba teretana, jer sam rekao da je curling sport.

Fizička snaga je povezana sa pračovječjim nagonom da bude što jači, da bi zadivio ženku, uhvatio plijen, zaštito porodicu... tako da je razumljivo zašto se "kume, djece mi likovi" lože na teretanu - jer nisu odmakli dalje od pračovjeka.

"Sad kad smo se fino izdepilirali, idemo se mačevati kitama"

U današnje vrijeme snaga nije uopšte toliko potrebna, jer danas imamo mašine. Ni građevinski radnici nisu toliko pod teretom nakon otkrića dizalice, palete u skladištima utovaraju viljuškari, kanale kopaju rovokopači...

Tih 150 kg na benču nećeš iskoristiti nikad u životu, možda ćeš se malo manje patiti pri nošnji veš mašine, ali sve u svemu nećeš biti puno spremniji od likova koji nisu išli dalje od lopate.

"Ma kome ja da čitam, haalo"

Ljudima kojima je glavni cilj u životu da dignu što više, ili nabiju što više mase, zadovoljavanje najnižih tjelesnih potreba je glavni pokretač, a ukratko to je "u se, na se i poda se".

S druge strane, ne mogu se svi ljudi jednako nositi sa činjenicom da su jači od ostalih! Za ovih 10-ak godina mogu potpisati da NIKO isti nije izašao iz teretane. Neki su dobili više samopouzdanja, neki su otkrili da su quitteri, a veliki broj njih su postali (ili otkrili da su) totalni moroni, pa počeli fizički i verbalno terorisati raju.

"Brzo, kume, idi radi sklekove, ispuhasmo"

Znao sam ljude koji su se nakon pola godine promijenili toliko da više nisi mogao normalno pričati s njima. Od rega, malo popunjenijih likova i likica, s kojima si mogao satima razglabati o  nauci, politici, filmovima... postali su "joj znaš koliko sam pretrčao/la, digao/la, kakav sam protein zbavio/la... samo aminokiseline, kume, glutamin, kreatin, ćingibligin, gumifufnin..."

Vježbam, šta sam već sebi zadao taj dan i gledam ljude bez hobija, najdražeg filma, knjige, k'o što bi rekao Štula "lutke od krvi bez trunke ideje" i kontam ko je ovdje lud.

"... i swi nam zawide i ljubomorni suu"

Zamisli takve likove kao knjigu sa pravo zajebanim koricama, bez slova unutra. Tako ti ga i dođe, sve što vidiš prvi put je sve što ćeš vidjeti i zadnji, a unutra tabula rasa.


Nema komentara:

Objavi komentar