nedjelja, 13. ožujka 2016.

Države u pubertetu


Države bi po defaultu trebale biti glas razuma, zaštitnici ljudskih prava, institucije koje bi riješile spor koji pojedinci nisu u stanju... a ustvari, na polju vanjske politike, ponašaju se kao srednjoškolci:

"Oni da igraju lopte u mojoj mahali, uvreda, belaj" (ako neko pravi vojne vježbe u blizini granice)

"Oni da se druže s onim iz druge mahale, sestre m', samo nek nas zovnu opet..." (ako jedna država uspostavi diplomatske odnose s drugom, koja trećoj ne odgovara)

"Otkud njima pravo da otvore teretanu, kad samo mi smijemo imati teretanu u mahali, Allaha m'!" (o sankcijama za nuklearne ili vojne programe)

"Znaš ono kad sam ja tebi prije pet godina dao plejstejšn? E haj' mi sad vrati!" (kad jedna država drugoj pokloni dio teritorije, pa ga nakon više godina traži nazad)

"Oni nam da govore da se kod nas krade u mahali, halo ba, belaj" (kad jedna država govori o korupciji u drugoj)

"Čuj s njima da pričamo? Znaš ti ba šta je Zike uradio našem Faći prije 5 godina, ma razvalio ga. Sestre m' samo nek se jave" (kad se države spore oko nečega što se desilo prije stotinu godina)

"Čuj oni se počeli skupljati u kafiću 'Klimatizirano' halo ba, to je naše, iako niko ne sjedi tu" (kad se države spore oko komadića zemlje, na kojem obično nema ništa)

"Nisu došli Mehi na dženazu, auu, mi ćemo to zapamtit'!" (ako jedan državnik ne dođe na komemoraciju drugom iz susjedne države)

"Šta ba neko izviždao 'Zoko moja Zoko'?! Znaju li oni ko smo mi, odma' belaj!" (kada navijači repke jedne države izvižde himnu druge)

"Znaš ono kad si ti meni uzeo cenera prije 10 godina? E sad ja tebi neću vratiti što ti dođem!" (kad je jedna država dužna drugoj, pa vadi stvari iz prošlosti)

"Meni šamar, Ramele mi? Sad ću ti usta razvaliti" (kad jedna država slučajno ili namjerno zapuca na drugu, a druga joj obavezno objavi rat)

Nema komentara:

Objavi komentar